Meer weten

Sommige vragen worden vaak gesteld. Je vindt ze hieronder. Staat je vraag er niet bij, stel hem < hier >.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Op de manier die jou uitkomt, via de webshop, in een e-mail, per telefoon of met een bezoek.

Webshop - 24 uur per dag, overzichtelijk, snel en gemakkelijk. http://www.rosenboom.nl/webshop

E-mail - Een van onze teamleden zet je order om in actie. sales@rosenboom.nl

Telefoon - Bel en we helpen je met uw bestelling (Tel: 036-5312744), meer contact informatie: http://www.rosenboom.nl/bedrijf

Bezoek ons - Op werdagen van 08:30 tot 17:00 kun je bij ons terecht. Je kunt er veel artikelen bekijken en/of proberen, maar niet alles natuurlijk. Daarom is het sowieso slim om vooraf even te bellen.

Een bezoek van ons - Dat kan ook natuurlijk. Heel goed zelfs. Want, stel, je hebt een nieuw bureau nodig, of verlichting, of een conferentieset. Dan is het heel praktisch dat wij even meekijken naar de beste oplossing voor precies díe ruimte in jouw kantoor.

 

Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Bestellen is bij ons gemakkelijk, retourneren ook. Neem contact met ons op en we bespreken met u de beste oplossing.

 http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route" 

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Ai, da's niet handig, want we willen het je zo gemakkelijk mogelijk maken. We lossen het op!

Wellicht ging iets mis met het invoeren van login-gegevens?

Vaak gaat het mis met hoofdletters en kleine letters. Door daar onderscheid in te maken is onze inlog extra veilig, ook al is een tikfoutje dan wel sneller gemaakt. Probeer het nog eens.

Wellicht is uw inlog gereset?

Dat kan om verschillende redenen gebeurt zijn, meestal is het beveiliging. Dat is in uw én ons belang. Niets aan de hand, want een nieuw wachtwoord aanvragen is zo gepiept. Ga naar deze pagina en het e-mailadres in waarmee u bij ons inlogt. U krijgt op datzelfde e-mailadres terstond een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Lukt het nog niet?

Dat komt eigenlijk nooit voor, maar we willen u beslist niet kwijt! Dus als het u gebeurt, bel ons en we lossen het op.

 http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route" 

 

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Natuurlijk kan dat. Wij verzenden je bestelling naar elk adres binnen Nederland. Tijdens het bestelproces kun je aangeven of geleverd moet worden op het factuuradres of op een ander adres.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden normaal gesproken de volgende werkdag bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

 http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route" 

Wat zijn de openingstijden?

Onze showroom is elke dag geopend van 8:30 uur tot 17:00 uur (vrijdags 16:00 uur). De webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

 http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route" 

Wat zijn de verzendkosten?

Indien uw bestelbedrag boven de € 35,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de € 35,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

 http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route" 

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×