Sommige vragen worden vaak gesteld. Je vindt ze hieronder. Staat je vraag er niet bij, stel hem < hier >.
Uw winkelwagen is leeg.
Geen klant? Maak dan een account aan.
Sommige vragen worden vaak gesteld. Je vindt ze hieronder. Staat je vraag er niet bij, stel hem < hier >.
Op de manier die jou uitkomt, via de webshop, in een e-mail, per telefoon of met een bezoek.
Webshop - 24 uur per dag, overzichtelijk, snel en gemakkelijk. http://www.rosenboom.nl/webshop
E-mail - Een van onze teamleden zet je order om in actie. sales@rosenboom.nl
Telefoon - Bel en we helpen je met uw bestelling (Tel: 036-5312744), meer contact informatie: http://www.rosenboom.nl/bedrijf
Bezoek ons - Op werdagen van 08:30 tot 17:00 kun je bij ons terecht. Je kunt er veel artikelen bekijken en/of proberen, maar niet alles natuurlijk. Daarom is het sowieso slim om vooraf even te bellen.
Een bezoek van ons - Dat kan ook natuurlijk. Heel goed zelfs. Want, stel, je hebt een nieuw bureau nodig, of verlichting, of een conferentieset. Dan is het heel praktisch dat wij even meekijken naar de beste oplossing voor precies díe ruimte in jouw kantoor.
Bestellen is bij ons gemakkelijk, retourneren ook. Neem contact met ons op en we bespreken met u de beste oplossing.
http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route"
Ai, da's niet handig, want we willen het je zo gemakkelijk mogelijk maken. We lossen het op!
Wellicht ging iets mis met het invoeren van login-gegevens?
Vaak gaat het mis met hoofdletters en kleine letters. Door daar onderscheid in te maken is onze inlog extra veilig, ook al is een tikfoutje dan wel sneller gemaakt. Probeer het nog eens.
Wellicht is uw inlog gereset?
Dat kan om verschillende redenen gebeurt zijn, meestal is het beveiliging. Dat is in uw én ons belang. Niets aan de hand, want een nieuw wachtwoord aanvragen is zo gepiept. Ga naar deze pagina en het e-mailadres in waarmee u bij ons inlogt. U krijgt op datzelfde e-mailadres terstond een nieuw wachtwoord toegestuurd.
Lukt het nog niet?
Dat komt eigenlijk nooit voor, maar we willen u beslist niet kwijt! Dus als het u gebeurt, bel ons en we lossen het op.
http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route"
Natuurlijk kan dat. Wij verzenden je bestelling naar elk adres binnen Nederland. Tijdens het bestelproces kun je aangeven of geleverd moet worden op het factuuradres of op een ander adres.
Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden normaal gesproken de volgende werkdag bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.
http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route"
Onze showroom is elke dag geopend van 8:30 uur tot 17:00 uur (vrijdags 16:00 uur). De webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route"
Indien uw bestelbedrag boven de € 49.95 ligt, rekenen wij geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de € 49.95 rekenen wij € 4,95 verzendkosten
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
http://www.rosenboom.nl/bedrijf onze contact informatie vindt u dan bij "contact en route"